Скорости и разCтояние
С целта да подсигурим най-добрата, но и
най-безопасна практика на нашето хоби. От Airsoft Impact сме преценили този както най-подходящият лимит за мощността и минималната дистанция за извършване на изстрел по контринкантат.
до 330 fps (100 m/s) (1.01J) Pistol/Пистолети и пушки тип помпа (0m)
до 300 fps (90m/s) (0.84J) SMG/Картечен пистолет (0m) Автоматична
до 400 fps (120 m/s) (1.49J) Rifles/Автомати (10m) Единична / три истрела
до 460 fps (140 m/s) (1.97J) SAW/Картечници (15m) Автоматична
до 500 fps (150 m/s) (2.32J) DMR/Пушка за селективна стрелба (25m) Единична (“delay” 2sec)
до 600 fps (180 m/s) (3.34J) Bolt/Ръчно презареждане (40m)
*Репликите се измерват с тежестта на bbs с които ще се играе.
* Репликите се тестват за “joule creep”.
-
Saw или картечници: се считат репликите които имитират този тип оръжие и разчитат на по обемисти пълнители с над 600 бб и/или електрично зареждане, за правилното развитие на тази роля.
-
DMR или полуавтоматични снайпери: Се считат репликите фабрично произведени като имитация на този тип оръжие (m14, vss, sr25 и т.н.). Или еволюционирани чрез подобрение на стандартен автомат (м4, ак, g36 и т.н.) което означава дълга цев (45cm+), оптичен мерник с скала и 2 секунди между изстрел и изстрел. *Задължителна е реплика на пистолет.
-
Bolt или снайпери с ръчно презареждане: Трябва да имат задължително монтиран оптичен мерник със скала. *Задължителна е реплика на пистолет.
-
SMG или картечен пистолет: Tрябва да е с цефт не по дълга от 200mm. За тази роля са задължителни “mid cap” пълнители.
При всяка игра се измерва скоростта. Репликите които надминат лимита за тяхната роля отпадат от играта!