Скорости и разCтояние

С целта да подсигурим най-добрата, но и
най-безопасна практика на нашето хоби. От Airsoft Impact сме преценили този както най-подходящият лимит за  мощността и минималната дистанция за извършване на изстрел по контринкантат.

 

до 330 fps (100 m/s) (1.01J) Pistol/Пистолети и пушки тип помпа (0m)

до 300 fps (90m/s) (0.84J) SMG/Картечен пистолет (0m) Автоматична​

до 400 fps (120 m/s) (1.49J) Rifles/Автомати (10m) Единична / три истрела

до 460 fps (140 m/s) (1.97J) SAW/Картечници (15m) Автоматична

до 500 fps (150 m/s) (2.32J) DMR/Пушка за селективна стрелба (25m) Единична (“delay” 2sec)

до 600 fps (180 m/s) (3.34J) Bolt/Ръчно презареждане (40m)

*Репликите се измерват с тежестта на bbs с които ще се играе.

* Репликите се тестват за “joule creep”.

 

 

  • Saw или картечници: се считат репликите  които имитират този тип оръжие и  разчитат на по обемисти пълнители с над 600 бб и/или електрично зареждане, за правилното развитие на тази роля. 

  • DMR или полуавтоматични снайпери: Се считат репликите фабрично произведени като имитация на този тип оръжие (m14, vss, sr25 и т.н.). Или еволюционирани чрез  подобрение на стандартен автомат (м4, ак, g36 и т.н.) което означава  дълга цев (45cm+), оптичен мерник с скала и 2 секунди между изстрел и изстрел.   *Задължителна е реплика на пистолет.

  • Bolt или  снайпери с ръчно презареждане:  Трябва да имат задължително монтиран оптичен мерник със скала. *Задължителна е реплика на пистолет.                  

  • SMG или картечен пистолет: Tрябва да е с цефт не по дълга от  200mm. За тази роля са задължителни “mid cap” пълнители.

 

При всяка игра се измерва скоростта. Репликите които надминат лимита за тяхната роля отпадат от играта!